O nas

Za podjetjem MySecondEar stoji močna ekipa avdiologov in inovatorjev, katerih poslanstvo je pretresti trg slušnih aparatov in uvesti trajne pozitivne spremembe. Verjamemo, da mora biti odličen sluh dostopen vsakomur. Vsak dan si prizadevamo, da bi to omogočili.

Naš soustanovitelj in izvršni direktor Niklas Spichalsky že več kot 20 let sam nosi slušne aparate, zato še predobro pozna težave pri nakupu slušnih aparatov.

Od visoke stopnje nepreglednosti na trgu, do pomanjkanja prilagodljivosti in popolnoma pretiranih cen.

Za odpravo vseh teh težav je skupaj z Julianom Stechertom ustanovil podjetje MySecondEar. S pomočjo njune ekipe akustikov, mojstrov akustike in svetovalcev za sluh sta zdaj direktorja enega najhitreje rastočih akustikov v Nemčiji.

Je! Podjetje je registrirano pri biha - Zveznem cehu akustikov za slušne aparate - ki je krovna organizacija akustikov za slušne aparate v Nemčiji. Kdor je tam registriran, nima le pogodb z vsemi obveznimi zdravstvenimi zavarovalnicami v Nemčiji, temveč ima tudi visok ugled pri zasebnih zdravstvenih zavarovalnicah in samih proizvajalcih slušnih aparatov. Kot vaš novi akustičar smo vam na voljo kot kontaktni partner za vse teme, povezane s slušnimi aparati in izgubo sluha.

Ko o nas pravijo naše stranke, lahko najdete na različnih platformah. Na primer na Trustedshops, Trustpilot ali na Google. Mnenja naših strank lahko najdete tudi na straneh posameznih izdelkov na naši spletni strani.

Postopek nakupa slušnega aparata

To je mogoče! To so koraki, ki jih naredite skupaj z nami:

1. Zahtevate ponudbo za želeni slušni aparat.

2. Osebni slušni zdravnik ali svetovalec za sluh vas kontaktira, da pojasni vsa odprta vprašanja. Lahko nas tudi neposredno kontaktirate na +49 30 3080 6040 (Nemčija), +43 720 816056 (Avstrija) ali +41 43508 46 42 (Švica).

3. Svojemu osebnemu strokovnjaku za sluh ali slušnemu svetovalcu najprej po elektronski pošti pošljete trenutni recept vašega zdravnika ORL z zapisanim testom sluha.

4. Ko daste "OK", osebni slušni zdravnik ali svetovalec za sluh za vas ustvari individualno naročilo in vam po e-pošti pošlje ustrezno povezavo za naročilo.

5. Ko si vse skupaj ogledate, lahko naročilo sprožite sami ali pa to storite skupaj s svojim slušnim svetovalcem.

6. Zdaj so vaši slušni aparati pripravljeni za odpremo. Na podlagi vašega preizkusa sluha bodo pripomočki prednastavljeni in poslani po pošti na vaš dom.

7. Po prejemu slušnih aparatov bo nato potekala nastavitev na daljavo z vašo osebno kontaktno osebo iz našega oddelka za akustiko. O postopku namestitve na daljavo vas bomo podrobno obvestili vnaprej.

Tako lahko vidite, da je spletni nakup na daljavo pri MySecondEar vse prej kot zapleten in je celo izjemno priročen! Če želite nakup slušnega aparata poravnati iz obveznega zdravstvenega zavarovanja, je potreben vsaj en termin za sprejem v eni od naših specializiranih prodajaln. Najbolje je, da naredite prvi korak in opravite nezavezujočo poizvedbo! Veselimo se vašega povpraševanja!

Podajte nezavezujoče povpraševanje zdaj >>

Vse, kar potrebujete za zagon in delovanje slušnih aparatov. Konkretno je to:

  • željeni slušni aparat
  • polnilna postaja ali paket baterij (60 kosov.
  • Eksemplarji
  • Slušalke različnih velikosti in oblik
  • Filtri za slušne aparate
  • Set za čiščenje
  • Predal za slušni aparat

Vse to je brezplačno, tj. že vključeno v cenah slušnih aparatov. Poleg tega ste upravičeni do šest let brezplačnih prilagoditev!

Zanimate se za slušni aparat? Pošlji nam neobvezujoče povpraševanje zdaj!

Oddajte neobvezujoče povpraševanje zdaj >>

Je! Zgoraj opisani postopek je le eden od načinov, z veseljem te bomo sprejeli v eni od naših specializiranih trgovin. Najdete nas v Berlinu Schönebergu (Regensburger Str. 5, 10777 Berlin), v Dortmundu (Olpe 29, 44135 Dortmund) ali v Hamburgu (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

Za dogovorjeni termin nas pokličite na +49 30 3080 6040 (Nemčija), +43 720 816056 (Avstrija) ali +41 43508 46 42 (Švica) ali nam pišite na hallo@mysecondear.de. V primeru nakupa lahko na kraju samem plačate tudi s kartico.

Cene in plačilo

Kratko, zato ker je MySecondEar učinkovit in digitalno usmerjen.

Na trgu slušnih aparatov se že predolgo ni nič spremenilo. Nekaj podjetij obvladuje trg in s tem cene. MySecondEar se temu zoperstavlja z osredotočanjem na sodobne, učinkovite rešitve:

Optimizirani procesi

Naša ekipa ima obsežno znanje in izkušnje na področju spletnih storitev za stranke in seveda v naših specializiranih trgovinah. Vaše slušne aparate namestimo na daljavo, prilagodljivo in ne glede na lokacijo.

Ne precenjeno trženje

Naše oglaševanje poteka predvsem na spletu in na spletu. To nam omogoča učinkovitejše ciljno usmerjanje trženja in prinaša velike prihranke. Ne oglašujemo na televiziji ali radiu.

Ne dragih ambasadorjev blagovne znamke

Želimo vas voditi do dobrega posluha, zato ne potrebujemo igralcev ali voditeljev s pogodbo. Ti pogosto sami ne nosijo slušnih aparatov in so dragi.

Na izjemne prihranke prenesemo neposredno na vas! Ker je Niklas Spichalsky kot uporabnik slušnega aparata in ustanovitelj podjetja MySecondEar prepričan, da mora biti dober sluh končno cenovno dostopen in ne več luksuz!

To lahko storim z nekaj kliki. Ponudba je seveda brezplačna, nezavezujoča in individualno prilagojena vašemu zdravstvenemu zavarovanju. Zahtevajte jo tukaj:

Podajte nezavezujočo zahtevo zdaj >>

.

Ne! Zato lahko subvencijo še vedno odštejete od svoje blagajne zdravstvenega zavarovanja.

Z vsemi nemškimi obveznimi zdravstvenimi zavarovalnicami se poravnavamo neposredno, zato neposredno plačate le razliko.

Z le nekaj kliki lahko zaprosite za brezplačno ponudbo, ki prikazuje vaše individualno doplačilo.

Samoumevno je, da tudi stranke z zasebnim zdravstvenim zavarovanjem brez težav dobijo subvencijo svoje zdravstvene zavarovalnice nazaj.

Predložite nezavezujoče povpraševanje zdaj >>

Nudimo vse običajne načine plačila. Plačate lahko prek sistemov PayPal, Klarna, bančnega nakazila, storitve Amazon Pay ali kreditne kartice. Kot zakonito zavarovana oseba v Nemčiji vedno plačate le svoj individualni delež.

S sistemom PayPal imate kot kupec prednost zaščite kupca, ki seveda ščiti tudi vas. Če bi v nasprotju s pričakovanji prišlo do težav, se lahko obrnete na PayPal in tako ne tvegate.

Definition och omfattning av den fasta reparationsavgiften: Den fasta reparationsavgiften är en engångsbetalning som görs av lagstadgade sjukförsäkringsbolag för den 6-åriga tjänsten. För grundläggande hörapparater (utan ytterligare betalning från dig) täcks alla reparationskostnader under denna period. Den fasta reparationsavgiften täcker inte hörapparater av högre kvalitet som köptes med en extra betalning. Eventuella ytterligare reparationskostnader som uppstår till följd av hörapparater av högre kvalitet kommer att faktureras. Detta innebär att du får den bästa servicen och kan lita på dina hörapparater!

Kostnadstäckning för hörapparater av högre kvalitet: För hörapparater av högre kvalitet som omfattas av egenavgift täcker sjukförsäkringsbolaget ett fast belopp av reparationskostnaderna genom den fasta reparationsavgiften. Ytterligare kostnader, i synnerhet reparationskostnader på grund av bättre utrustning eller utbyte av förbrukningsvaror, måste bäras av den försäkrade personen själv.

Service och rekommendationer för nya inköp: Sjukförsäkringsbolagens fasta serviceavgift, som varierar mellan 120 euro och 154,70 euro, täcker även underhålls- och reparationsarbete. I slutet av den sexåriga perioden rekommenderas ofta ett nytt köp, särskilt om reparationskostnaderna överstiger det nya köpet. Regelbundet underhåll och skötsel samt konsultation med en hörapparatakustiker i händelse av en reparation är avgörande för hörapparatens livslängd.

Betalningsalternativ och skydd

Vi erbjuder en mängd olika betalningsmetoder för din bekvämlighet:

  • PayPal (med köparskydd)
  • Klarna
  • banköverföring
  • Amazon Pay
  • kreditkort

Som en person med lagstadgad sjukförsäkring i Tyskland betalar du bara din individuella egenavgift. När du betalar med PayPal drar du nytta av köparskydd, vilket ger dig ytterligare säkerhet. Om oväntade problem uppstår kan du kontakta PayPal direkt och inte ta någon risk.

Zdravstveno zavarovanje

Je! Kot registrirani akustičarji pri bihi, Zveznem cehu akustikov za slušne pripomočke, imamo sklenjene pogodbe z vsemi nemškimi obveznimi zdravstvenimi zavarovalnicami. Tako plačate le razliko, zmanjšano za subvencijo (vaš lastni prispevek), mi pa poskrbimo za obdelavo pri vaši zdravstveni zavarovalnici.

Če ste zasebno zavarovani, preprosto sami predložite račun in dobite nazaj svojo individualno subvencijo.

To je med drugim odvisno od tega, pri kateri zdravstveni zavarovalnici ste zavarovani. Če želite o tem izvedeti več, se je najbolje obrniti neposredno na osebnega svetovalca za sluh ali nas poklicati na številko +4143 5084 642 (Švica) ali +43 720 816 056 (Avstrija) ali +4930 311 939 65 (Nemčija), če z nami še niste bili v stiku.

Podjetje, ki je član stranke z obveznim zavarovanjem v Nemčiji, na podlagi enkratnega pavšalnega plačila servisnega ali popravljalnega pavšala prevzame vsa vzdrževalna dela in popravila, potrebna za pravilno delovanje slušnih aparatov, za obdobje šestih let, ki se začne na dan potrditve prejema. Če so slušni aparati kupljeni brezplačno, zavarovana oseba v teh šestih letih ne bo imela nobenih dodatnih stroškov oskrbe. V primeru slušnih aparatov, ki niso bili kupljeni brezplačno, je zavarovana oseba odgovorna za stroške popravila, ki so posledica višje kakovosti opreme.

Digital distansanpassning öppnar upp en värld av fördelar för dig:

  • Bekvämlighet och säkerhet: Upplev bekväm och flexibel anpassning av dina hörapparater från ditt eget hem eller någon annanstans.
  • Tidsbesparande: Med snabba möten och inga resor sparar du värdefull tid i din hektiska vardag.
  • Praktisk utprovning: Vi optimerar dina hörapparater i de faktiska hörsituationer som är relevanta för dig - oavsett om du är hemma, på jobbet eller på semester. Detta möjliggör en mer exakt anpassning som avsevärt förbättrar din vardag.

Lätt tillgång till expertis: Oavsett var du befinner dig har du tillgång till högt kvalificerade audionomer som hjälper dig att få ut mesta möjliga av dina hörapparater.

Dostava in vračila

Slušne aparate pošiljamo po Nemčiji, Avstriji, Švici in na splošno po Evropi.

Za pošiljanje izven Evrope nas je najbolje poklicati na +49 30 3080 6040 (Nemčija), +43 720 816056 (Avstrija), +41 43508 46 42 (Švica) ali nam napisati na service@mysecondear.de.

Pošta je brezplačna tudi za vaše nove slušne aparate. Poskrbimo tudi za carino. Tako za naše stranke iz Švice veljajo tudi cene, navedene na spletni strani, popolnoma brez skritih stroškov.

.

Slušni pripomočki so vam po Evropi poslani brezplačno. Tudi dodatki za slušne aparate in baterije so brez stroškov pošiljanja, če je vrednost naročila vsaj 49 € (99 € zunaj Nemčije in 149 € v Švici). Pod vrednostjo naročila 49 € veljajo stroški pošiljanja v višini 4,90 € (9,90 € zunaj Nemčije in 29,90 € zunaj EU).

V EU pošiljamo pakete z našim partnerjem DHL. Takoj ko bo naš paket predan našemu partnerju, boste od nas po elektronski pošti prejeli potrdilo o odpremi. V elektronskem sporočilu boste našli številko pošiljke (ID) in povezavo, s katero lahko sledite naročilu.

Tudi lahko obiščete sledenje pošiljke od družbe DHL >>

.

Pravica do vrnitve

Je!

V običajnih fazah testiranja boste od svojega akustika prejeli testne naprave. Te testne naprave torej niso končne naprave, ki jih na koncu kupite. Pri nas je nekoliko drugače.

Končno napravo prejmete neposredno od nas, vendar imate 30-dnevno garancijo za dobro počutje. Če torej v tem času opazite, da vam naprava ne ustreza, ali si premislite, lahko brezplačno odstopite od nakupa in prejmete celotno vračilo kupnine.

Prepričani smo, da vam nakupa ne bo žal. To dokazujejo tudi številne pozitivne ocene naših strank. Na primer na TrustedShops.

Garantie und Versicherung

Auf alle Oticon, Starkey, ReSound und Phonak Hörgeräte gibt es fünf Jahre Garantie auf das Gerät und den Akku. Bei allen anderen Herstellern haben Sie zwei Jahre Garantie.

Auf das Zubehör erhalten Sie ein Jahr Garantie und auf Ersatzteile wie beispielsweise Ex-Hörer gibt es eine Garantie von sechs Monaten.

Unsere Hörgeräte sind ab dem Zeitpunkt der Lieferung gegen Material- und Herstellungsfehler abgesichert. Bitte beachten Sie, dass Schäden durch unsachgemäße Handhabung oder Reparaturen von nicht autorisierten Personen nicht durch die Garantie abgedeckt sind.

Ja, wir bieten auch eine Versicherungsoption für Ihre Hörgeräte an. Wir arbeiten mit unserem Partner Alteos zusammen, der Teil der AXA-Gruppe ist. Dort können Sie eine Versicherung für Ihre Hörgeräte abschließen, um sich gegen Verlust, Diebstahl und mehr zu schützen. Für mehr Informationen und um eine Versicherung abzuschließen, besuchen Sie bitte die Alteos Hörgeräte Versicherung.

Garancije / zavarovanje

Vsi slušni aparati imajo standardno dveletno garancijo.

Izjema so Phonak (od 01.01. 2022), Oticon (od 06.04.2022), Starkey (od 01.05.2022) in ReSound (od 01.06.2022). Pri tem imajo vse naprave petletno garancijo za samo napravo in tudi petletno garancijo za baterijo za ponovno polnjenje, ki je vključena v ceno.

Pripomočki imajo enotno enoletno garancijo.

Nadomestni deli (npr. nekdanje slušalke) imajo šestmesečno garancijo.

Je. za enkratno plačilo 99 EUR na uho lahko dodate podaljšanje garancije na štiri leta. Pri nekaterih proizvajalcih je standardna garancija že pet let. Več o tem lahko izveste z enim vprašanjem zgoraj.

Na ponujene slušne aparate velja garancija za materiale in izdelavo od trenutka dobave. Ta garancija zajema napake v izdelavi in materialih samega slušnega aparata, ne zajema pa dodatne opreme, kot so baterije, cevke, zvočniki, slušalke, voskovni ščitniki itd.... Težave, ki nastanejo zaradi napačne uporabe, nepravilnega ravnanja ali popravil s strani nepooblaščenih oseb, niso zajete v garanciji ali pa lahko povzročijo njeno izgubo.

.

Popravila

Če se pojavi garancijski zahtevek, ga bomo seveda rešili brezplačno. Brezplačno vam bomo poslali nadomestno napravo.

2 Za pošiljanje naprave, ki potrebuje popravilo, boste od nas prejeli nalepko za pošiljanje, seveda brezplačno.

3. poskrbeli bomo za ravnanje in popravilo.

4. zamenjali bomo napravo.

Vendar po izteku garancije smo vedno na voljo za popravila kot vaš akustičar.

Če morate popravilo opraviti v eni od naših specializiranih trgovin, so koraki naslednji:

1. Pri nas se dogovorite za popravilo vašega slušnega aparata.

2. Če popravila ne moremo opraviti neposredno v specializirani trgovini, vam bomo zagotovili slušni aparat za izposojo, medtem ko bo vaš slušni aparat popravljen.

3. Poskrbimo za obdelavo in popravilo.

4. Izvedemo novo zamenjavo.

.

Po preteku dvo- ali štiriletnega garancijskega obdobja boste za morebitna potrebna popravila plačali naslednje cene na slušni aparat:

Zamenjava baterije = 49,00 €

Majhna popravila = 59,00 €

Velika popravila = 149,00 €

Majhna popravila se nanašajo predvsem na optične napake. Večja popravila pa so potrebna pri tehnično zapletenih okvarah. Tak primer je okvarjen procesor

.

Vi ser fram emot att välkomna dig till en av våra specialbutiker! Du kan enkelt boka en tid via e-post på hallo@mysecondear.de eller via telefon på 030 31193965.

Storitve za stranke

Voljno nas pokličite na
+49 (0) 30 3080 6040.

E-poštni kontakt

Pišite nam na service@mysecondear.de