plačilo s kreditno kartico

Sprejete so naslednje kreditne kartice: American Express, Maestro, MasterCard in Visa.

Če plačujete s kreditno kartico, boste morali med postopkom naročanja navesti podatke o svoji kreditni kartici. Vaši podatki nam bodo seveda šifrirani s postopkom SSL. Vaša kreditna kartica bo nato naložena neposredno, vaše naročilo pa bomo neposredno uredili.

Da bi vas zaščitili pred zlorabo kreditnih kartic, lahko tudi preverite vaše podatke, ko naročite. V tem primeru boste prejeli e -poštno sporočilo po potrditvi naročila od naše službe za stranke. Nadaljnji postopek vam bo razložen v tem e -pošti.

plačilo prek PayPal

Če želite uporabiti to možnost plačila, boste med postopkom naročanja poslali neposredno PayPal. Če ste že stranka PayPal, se lahko enostavno registrirate in plačate za svoje uporabniške podatke. Plačilo je še posebej gotovo zahvaljujoč zaščite kupcev PayPal, ker če nekaj ne deluje, boste prejeli svoj denar nazaj.

Če plačujete s PayPal na MyScondear, bomo vaš račun MyseCondear povezali z vašim računom PayPal.

Za vas kot stranko to pomeni, da se vam pri nakupu pri MyseCandearju ni treba več registrirati s PayPal.

MyseCandear je zato mogoče zbrati znesek z vašega računa PayPal le, če je blago dejansko poslano. Vsaka povračila in dodatna plačila je mogoče hitro in enostavno izvajati s povezanim računom PayPal.

To povezavo lahko kadar koli odstranite ali uporabite tudi drug račun PayPal.

plačilo Klarna takoj (neposredna bremenitev)

Če se takoj odločite za plačilo Klarna, bo banka Klarna izvedla postopek plačila za MyseCandear.

Če ste pri naročilu izbrali Klarno kot plačilo, lahko takoj izberete možnost prek našega ponudnika Klarna. V Klarna ne potrebujete računa.

Sofortüberweisung je neposredni bančni prenos, ki deluje s podatki o vašem spletnem bančništvu.

  1. Izberete svojo državo in banko.
  2. Prijavite se s podatki o spletnem bančništvu. Podatki so šifrirani na vašo banko.
  3. V nekaterih bankah se na vaš pametni telefon pošlje dodatni potrditveni zatič, ki ga morate enkrat uporabiti za potrditev transakcije.
  4. Takoj, ko je bil bančni prenos uspešen, MyseCandear prejme potrditev in takoj sproži naročilo.
  5. Kaj lahko storite, če ni prejeta potrditve naročila?

    Ko je naročilo uspešno zaključeno, boste prejeli potrditev naročila na e -poštni naslov, ki ste ga navedli. Naročilo je bilo nato dokončano takoj, ko je bil Mysecondear poslan v naročilo.

    Če v nabiralniku ne najdete potrditve naročila, preverite tudi mapo z neželeno pošto.

    Na splošno ne morete prejemati e -poštnih sporočil iz MyseCandear? Prosimo, da se obrnite na našo storitev za stranke na service@mysecontear.de .